Garantija ir grąžinimas

Ne maisto prekių grąžinimas

Parduotų ne maisto prekių prekių (toliaus tekste – Prekių) trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso (toliau – CK), LR Vyriausybės 2014 liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis ir šių Taisyklių nuostatomis. Kokybišką prekę galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:
– Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje;
– Prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
– Prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
– Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
– Turite prekės įsigijimo dokumentą;
– Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mumis el.paštu info@huracan.lt, kuriuo sutarsime dėl prekės gražinimo detalių. Gavę prekę ir patvirtinę, kad prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, per 5 darbo dienas pakeisime prekę kita preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus.

Maisto prekių grąžinimas
Parduotos maisto prekės nekeičiamos, negrąžinamos.

Garantija

Visų huracan.lt parduodamų prekių pagrindinės savybės nurodomos prie prekės esančiame aprašyme. Tik tam tikroms prekėms (ne prekių kategorijoms) suteikiama gamintojo garantija, kuri nurodoma tokių prekių aprašymuose bei atskirai aptariama garantiniame talone.

Garantinio aptarnavimo prekes pristatykite į huracan.lt kavinę-parduotuvę, esančią Vokiečių g. 15, Vilniuje. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per 10 darbo dienų nuo prekės perdavimo kavinei-parduotuvei arba per 25 darbo dienas, jei garantiniam remontui būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visada stengiamės garantinį aptarnavimą atlikti per kuo trumpesnį laiką. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Atkreipiame dėmesį, kad:

– visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu garantiniam aptarnavimui ir iš jo, apmoka pirkėjas;

– suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;

– jei nusipirkę vieną iš garantiją turinčių prekių pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai;

– pristatant prekę garantiniam aptarnavimui į Vokiečių g. 15 (Vilnius), būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (šią sąskaitą faktūrą), kuris kartu yra ir prekės garantinis talonas. Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui pirkėjas pristatytų visos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.


Bendrosios elektroninės parduotuvės www.huracan.lt pirkimo taisyklės aprašytos čia – Pirkimo taisyklėse.

Krepšelis (0)

Iki nemokamo pristatymo Jums liko tik 80€

€0

€80

  • Krepšelyje nėra produktų.